Identifying Promising School-Based Intervention Programs to Promote 24-Hour Movement Guidelines among Children: Protocol for a Systematic Review - Université de Pau et des Pays de l'Adour Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue Sustainability Année : 2020

Identifying Promising School-Based Intervention Programs to Promote 24-Hour Movement Guidelines among Children: Protocol for a Systematic Review

Javier Rodrigo-Sanjoaquín
  • Fonction : Auteur
Julien Bois
Alberto Aibar Solana
  • Fonction : Auteur
Léna Lhuisset
Javier Zaragoza Casterad
  • Fonction : Auteur

Domaines

Psychologie

Dates et versions

hal-03017084 , version 1 (20-11-2020)

Identifiants

Citer

Javier Rodrigo-Sanjoaquín, Julien Bois, Alberto Aibar Solana, Léna Lhuisset, Javier Zaragoza Casterad. Identifying Promising School-Based Intervention Programs to Promote 24-Hour Movement Guidelines among Children: Protocol for a Systematic Review. Sustainability, 2020, 12 (22), pp.9436. ⟨10.3390/su12229436⟩. ⟨hal-03017084⟩

Collections

UNIV-PAU MEPS
32 Consultations
0 Téléchargements

Altmetric

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More