Skip to Main content Skip to Navigation
Conference papers

L'impact de l'engagement des ressources humaines sur la satisfaction des clients dans le secteur public : cas de La Poste.

Document type :
Conference papers
Complete list of metadata

https://hal-univ-pau.archives-ouvertes.fr/hal-02473369
Contributor : Sandrine Bonnecaze <>
Submitted on : Friday, December 11, 2020 - 10:18:32 PM
Last modification on : Friday, January 15, 2021 - 9:20:35 AM
Long-term archiving on: : Friday, March 12, 2021 - 8:38:06 PM

File

BELFELLAH_AIRMAP.pdf
Files produced by the author(s)

Identifiers

  • HAL Id : hal-02473369, version 1

Collections

Citation

Younes Belfellah, David Carassus. L'impact de l'engagement des ressources humaines sur la satisfaction des clients dans le secteur public : cas de La Poste.. 6ème colloque de l'Association de Recherche en Management Public, Jun 2017, Nice, France. ⟨hal-02473369⟩

Share

Metrics

Record views

58

Files downloads

26