HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Book sections

Un outil de mesure de l'image de marque d'un territoire : le score IDHRa

Document type :
Book sections
Complete list of metadata

https://hal-univ-pau.archives-ouvertes.fr/hal-02188120
Contributor : Marina Lloancy Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Thursday, July 18, 2019 - 11:42:10 AM
Last modification on : Thursday, March 5, 2020 - 7:18:05 PM

Identifiers

  • HAL Id : hal-02188120, version 1

Collections

Citation

Camille Chamard. Un outil de mesure de l'image de marque d'un territoire : le score IDHRa. Bourdeau-Lepage, Lise and Gollain, Vincent and Frija, Raphaëlle. Attractivité et compétitivité des territoires : théories & pratiques, Fédération des agences de développement et des comités d'expansion économique - Institut CDC pour la recherche, pp.53-63, 2015, 979-10-94385-00-5. ⟨hal-02188120⟩

Share

Metrics

Record views

116